Asari
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Presence lub Manipulation
- dodatkowe 2 kropki na moce biotyczne
Drellowie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Dexterity lub Wits
- darmowy atut: Eidetic Memory
Ludzie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do dowolnej cechy
- dodatkowe 2 kropki na atuty socjalne
Salarianie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Intelligence lub Dexterity
- dodatkowe + 1 do Computer lub Science lub Medicine
- dodatkowy punkt do wydania na atut mentalny
Turianie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Dexterity lub Resolve
- dodatkowe + 1 do Firearms
- darmowy atut: Quick Draw
Volusowie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Manipulation i Wits; -1 do Stamina
- bazowy rozmiar 4
- dodatkowe 4 kropki na atuty socjalne
Batarianie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Wits lub Resolve
- dodatkowe + 1 do Intimidation i Streetwise
Kroganie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Strength i Stamina; -1 Presence
- dodatkowe + 1 do Firearms lub Brawl
- bazowy rozmiar 6
Quarianie
- po rozdaniu atrybutów dodajemy +1 do Wits i Intelligence; -1 do Stamina
- dodatkowe + 1 do Computer i Crafts
Offline